Sponsor een kind

De integrale kosten voor een Engelstalige lagere schoolopleiding in Tanzania bedragen € 750,- per kind per jaar. Dit bedrag omvat niet alleen het schoolgeld, maar ook maaltijden, slaapplaats, schoolboeken, lesmateriaal, schooluniform en indien nodig medische verzorging.

Tijdens schoolvakanties wordt er gratis vervoer geregeld voor de kinderen.

Voor sponsoring van de lagere schoolopleiding op de openbare school in Kenia bedraagt de bijdrage € 150,- per kind per jaar.

Elke euro gaat naar de kinderen!

Iedere donatie wordt optimaal besteed aan de educatie van kansarme Masai-kinderen in Tanzania of Kenia. Naast een algemene gift kunt u ook kiezen voor sponsoring van een kind en daardoor een unieke persoonlijke band opbouwen met het kind en zijn of haar familie. De continuïteit van de scholing staat daarbij voorop. Bestuursleden en vrijwilligers verdienen er niets aan en dragen zelf hun reis- en onkosten.

Versterk de positie van alle Masai

Met uw steun en vriendschap geeft u hen door onderwijs en gezonde voeding een goede start. Door een kind te sponsoren, ondersteunt u niet alleen het kind persoonlijk, maar versterkt u ook de positie van alle Masai.

Steun ons

U kunt de activiteiten van de stichting op verschillende manieren ondersteunen met een donatie:

• Als vriend van de stichting: via een periodieke (3-)maandelijkse bijdrage (Tanzania, Kenia);
  • Door sponsoring van een Masai-kind in Tanzania voor € 750,- per kind per schooljaar;
  • Door sponsoring van een Masai-kind in Kenia voor € 150,- per kind per schooljaar;
  • Via een algemene gift.

U kunt uw bijdrage overmaken naar IBAN: NL78ABNA 0537 9190 58 t.n.v. Stichting Stuur een Masai kind naar school.

ANBI status

De stichting is door de Belastingdienst erkend als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat de overheid helpt wanneer je een gift doet aan onze stichting. Omdat een schenking fiscaal aftrekbaar is, ontvang je een deel van je donatie terug van de belastingdienst. Wel moet de gift aan een aantal voorwaarden voldoen. Meer informatie over giften is te vinden op: www.belastingdienst.nl

Als u nog vragen heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen via

info@stuureenmasaikindnaarschool.nl